Eymeninannesii35 Bebeğim bugüne kadar iki gögsümü emerdi dünden beri sol gögsümü almıyor nedeni ne olabilir acaba hiç yanaşmıyo bile sola. sağ göğsümü veriyorum direk yapışıyo
Ebrumihrimah Eymeninannesii35 benim de kızım 2 aylık aynı şekilde öldü sol gogusume yatirinca sanki anlıyor kıyamet kopuyordu çanta pozisyonu şeklinde emzirdim Ve gece sürekli sol göğüsümu verdim uykudan uyandırıp sersem şekilde alıyordu ama diğer türlü imkanı yok 2 hafta cebellestim şuan alıyor bazen istemesede önceki gibi değil Uyku halindeyken sürekli ver unutmasın o memeyi
deniz_063 Eymeninannesii35 benimde aynı sol göğsüm çok şişiyo taş gibi oluyo hatta zorlayarak veriyorum ben sürekli çok ağrı yapıyo. sağ mememi verdiğim zamanda soldan patır patır damlıyo ikisi aynı anda kaynıyo bi acıtıyo canımı off😞 ama zorla sürekli ordan vermeye çalış
Eymeninannesii35 deniz_063 öyle yapıyorum ama kıyameti koparıyor 🙃 sağ gögsümün ucu daha çıkıntılı solun braz içine doğru ondan kaynaklı mı acaba dıye düşünüyorum
Tugg Benim bebegim de bir aydan sonra sol gögsüm alıyor ama çok az tutuyor bırakıyor tekrar veriyorum emiyor aslında sütte var en çok safı emiyor bende anlamıyorum ama Bi gögsüm o yüzden emmedigi için küçük kaldı
Dyg1dyg 2.ayda sol gogsumu ıstemedı ama geçici bı surec duzelicektır. Suan 4aylık sağ gögsumu ıstemıyoo 😂😂 ama atak donemlerınde yapıyoo bunu