Anneleri merhaba bebek bezi kaç numara kullanıyorsunuz benim bebeğim 10 ay 13 günlük 5 numara molfix kullanıyorduk fakat lastikleri bacaklarını çok iz yapıyor 6 numara aldık simdi 6 ya geçtik siz bebeklerinize kaç numara kullanıyorsunuz ben çok hızlı mı gidiyorum acaba direk 6 ya geçtim yani altını açtığımda bacaklarının oraları kzıarık görmek istemiyorum izli görmek istemiyorum sizinde iz oluyor mı ne marka kullanıyorsunuz?