Cennet_elmas Sezeryan oldum sütüm gelmedi biberonla mama vermek durumunda kaldım yeni yeni inmeye başladı sütüm bu sefer oğlum emmiyo ne yapmam lazım birde göğüs ucum çok minik tutamiyo ısrarla ağlıyo 😔😔
Yeniaanne Cennet_elmas sağıp verebilirsiniz ilk haftalarda biraz zor oluyor evet ama emdikçe meme ucu dışarı doğru çıkıyor bebek daha rahat emiyor
Annekizz Cennet_elmas Biberonla kandır memeyi tuttu canım biraz sabır gerektiriyor biberon verme kaşık kullan
Sarpp Cennet_elmas sıcak havlu koy canım bol bol su iç sıvı tüket benimde gelmedi mama verdim ama aynı zamanda pompa almıştım iyikide almışım sağdım hep göğüs ucumda çıktı bebeğim beni de emdi mama da yiyor hiç emmezse sağ öyle ver anne sütü sonuçta
Cennet_elmas Sarpp evet sağıyorum bugün birz geldi deneyim dedim silikon uç taktım içerse devamı gelir diye yok almiyo cıldırıyo
Sarpp Cennet_elmas sürekli deneyin siz önce göğsünüzü verin almazsa mama verin sağmak önemli eğer bebeğiniz emseydi onu sık sık göğsünüze tutun dicektim ama hiç almıyormuş sağın mutlaka
Yeniaanne Cennet_elmas dikiş yerine su geçirmez bant yapıştırmadılar mı ben hastaneden çıkınca hemen banyo yaptım yapmıyorsanda sıcak su torbasını göğüslerine koy havlu ütüle sıcak olsun göğsüne koy maksat damarları açmak
Burcu35 Cennet_elmas Benimde göğüs ucum yok 19 ay silikon göğüs ucuyla emzirdim eczaneden alabilirsiniz. Göğüsünüzü verin ağzının kenarındanda sağdığınız sütü veya mamayı damlatın
nurdt Aynı şeyi yaşadım canım. Tutamıyordu göğüs ucumu hatta sarılık oldu yazık, silikon uç da denedim istemedi mecbur sağıp veriyordum ama yeterince gelmediği için de mama takviye ediyordum. Biberon kullandım ben hep mecbur.