Defnosumveben pedagog Edirne’de, ama yani çok ekstra bir şey söyledi diyemem çünkü ben de okul öncesi öğretmeniyim aslında bildiğimden çok farklı bir şey söylemedi. Sadece gözümüzden kaçan şeyleri hatırlattı diyebilirim. Tabi ki çok daha iyileri vardır ama onlar da size benzer şeyler söyleyecek. Mail atıp görüştüğüm birkaç pedagog da vardı onlar da aynı şeyleri söyledi açıkçası. Yani maalesef kendinizden biraz uzaklaştırmak söyleyecekler şey ve tabi ki 2 yaş sendromu. Biraz daha dayansın zamanı geldiğinde kreşe vererek bi çözüm bulabilirsiniz öyleyse. Çünkü kuzenimde aynı sorun vardı çok iyi bir pedagog ile görüştüler ona da aynı şeyi söylemiş. 1 saat bile olsa biraz ayrı kalmalısınız demiş. Şimdi o da yaşı gereği kreşe başlattı.