Gizemensar ay yok canım o çarşıda göreceğin tek şey sahil olur bina olur çarşı olur. Orası tatil için uygun bir yer değil şehrin merkezinde denize girilecek yer yok. Dediğim gibi deniz için erdemlinin yukarısındaki mesela ayaş incekum yapraklıkoy susanoğlu hatta mumkünse tasucunda girin denize. Orası daha temiz. Kızkalesınde kalın ama denize girmeyin yarım saat ilerisine gidin kız kalesi pis ama kalabalık tatilci insanlar var cıvıl cıvıl akşam yürüyüş filan yaparsınız oralarda ama orda kalacaksanız da dediğim gibi taşucu tarafına gidin deniz için