Kuzenim bebek düşünüyor, sol yumurtalık 5 cm kisti var, geçen ay kistten kaynaklı uzun süre regl oldu. 28 temmuz da başladı 8 ağustosda bitti. Bu süreçte duphaston (kanamayı kessin diye) ilac kullandı. Şimdi bizim merak ettiğimiz adet süresi uzun oldu diye döngüsü değişecek midir? yoksa şuan beklenen adet tarihi 26 sıydı 2 gün geçmiş görünüyor doktora gitmeli mi? Yumurtalık takibiyle doktorunun verdiği günlerin hepsini değerlendirmiş. yardımcı olursanız seviniriz.