Arkadaslar 4 aylık bebeğim var. Uykusu ılk dogdugu gunden beri sorunlu. Artık dahada kötüye gidiyor büyük ihtimal uyku gerilemesi yaşıyor. Ama ben artık kafayı yemek üzereyim. Saatlerce uyumuyor gunduz uykuları yarım saat anca sürüyor. Uyku egitimi vermeye calıştım cok agladı yataga koydugum an aglamaya baslıyor artık. Ne yapcagımı sasırdım yurtdısındayım kimsemde yok eşimde calısıyor. Gerçekten kndimi cok çaresiz ve yorgun hissediyorum