Demirr İlk olarak alıcağın Bioderma Atoderm nemlendirici ve yıkama jelini yahut mustela atopik ciltler nemlendirici yıkama jeli almalısın .İksii aynı ürün marka farklılığı ben Bioderma kullanıyorum .
Hergün banyo yaptırmalısın 15-20dk suyun içinde durmalı vücut .
Örgü yün şeyleri tercih etmemeli .
Çok sıcak ortama sokmamalıısn aşırı kalın giydirme direk kızarıklıklar oluşur vücutta .
Ne yaparsan yap geçmiyor birde kendiliğinden geçiyor 2-3 yaşlarında doktorlar diyorlar nadir bi ömür kalıcı oluyormuş .
Yankı dönemlerinde bebekler hırçınlaşıyor o zamanlara dikkat daha fazla doktora gidip kortizonlu krem veriyor geçiriyor 2-3 güne en fazla zaten .
Bize en son üreli nemlendirici verdi doktor yankı donemi duraksız olduğu için .Hafifletti şükür .Geçmiş olsun .