Merhaba sevgili anneler
1,5 aylık bebeğim var göğüslerim iki gündür aşırı yumuşak ve ağrım var. Bugün doktora gittim ya mastit yada sütün kesiliyor dedi. sanırım mastitte şişlik, kızarıklık ve ateş oluyormuş bende henüz öyle bişey yok ama göğsümün içinde sert beze hissediyorum ağrı yapıyor.
sütümü sağdığımda ilk 5 dk pek bişey gelmiyor sonra fışkırıyor ve yeniden azalıyor normalde tek göğsümden 120 cc süt çıkarken suan ikisinden 90cc anca çıkıyor bazen 60 cc oluyor bunun sebebi ne olabilir?
sabahtan beri yapmadığım kalmadı hoşaf içtim, promalt içecek aldım e bebekten onu içtim, tahin helvası yedim.