Merhaba Hanımlar, 5 günlük bir anneyim. Bebeğim zayıf doğdu, ailelerimiz burada eşimle çocuk sarı gibi dedikçe yok değil dediler. 2 günlükken dayanamayıp götürdük sarılığı yüksek çıktı ve fototerapi aldı. Daha da zayıfladı. Sadece meme veriyordum. Doktor mama takviyesi kabul etmedi. Ama ben günde 2 kere 30 cc mama veriyorum. Biraz toparlasın diye. 2400 gr şuan 🥺 sol göğsümü çok Güzel emiyor ama sağ göğsümü emmiyor 🥺 nedenini bilmiyorum emerken bunalıyor. Ailelerimiz bebeğe kendi bakmak istiyor. Emziriyorum sevmeme fırsat vermeden elimden alıyorlar, eşimle gözlerine bakıyoruz bize de versinler diye. Artık rest çektim ve çoğu işini kendim yapıyorum kimseye vermiyorum. 2 saat uyusa panik oluyorume, sarılığı mı nüksetti diye, sanki hep aç gibi hissediyorum, sanki bakmayacakmışım gibi hissediyorum 🥺🥺 çok üzgünüm. Şuan evimizde çok kalabalık ve eşimle hiç yalnız kalamadık. Bu süreç geçecek mi 🥺🥺