41 gün oldu doğum yapali birkaç gündür kananam bitmişti sarı akıntı geliodu azcik azcik ama bu sabah bı miktar siyahimsi bı kan leke gbi bişey geldi pedimi geri taktim az önce de lavabaoya gitmiştim baktım baya bı siyahımsı kanmi lekemi bilmiorm ama öle bişey gelmis sizce bu normal mi sebebi nedir (normal doğum yaptım)