Merhaba anneler
Bebeğim 14 ay 6 günlük . Dünden önce bir şeyi yoktu. Sadece sabah kustu bir avuç kadar. Normalde kusmaz yani çok uzun zamandır kusmuyordu.1 yaşında olmasına rağmen kaşığı dolu yemez kaşığın ucunda küçük lokmalar şeklinde yer. Akşamda ilk defa limon denedi. Sonra kabak dolması yapmıştım ezerek onu veriyordum. Babasıda kaşığı dolu vermiş sanırım. Sonra öğürdü bayağı bir kustu babasının iki avucunu dolduracak kadar. Sonra neşesi iyiydi. Dün çok az az verdim yeni ek gıdaya başlar gibi. zaten iştah gitti. Kusacak diye de korkuyorum.kaşığın ucunda besliyorum tiksinmesi diye. Dün akşam ishal olarak kakasını yaptı. Ateşi gece 37.8 e çıktı.ara ara böyle çıkıyor ama devam etmiyor. Bundan fazla da yükselmiyor. Bugün yine ishal olarak kakasını yaptı. Biraz halsiz. Kusura bakmayın uzattım. Şimdi merak ettiğim sizce hastaneye götürmeli miyim? Midesini mi üşüttü acaba?Evde biraz daha takip mi edeyim? Malum pandemi var her durumda hastane ortamına sokmak istemiyorum bebeğimi.