Musam insalah degisir ya oyle zor çünkü uyurken tam doymadan derin uykuya geçiyorlar . Benim bebeğim de geceleri uyurken içiyor gün içinde 150 içiyorsa uyurken 90 da bırakıyor. Ama şöyle de düşünün kilo alımında bir sıkıntı yoksa gelişimini etkilemiyorsa miktara takıp kendinizi üzmeye gerek yok demektir