Selam kızlar 2 ay 2 günlük bebeğim var gece uykularımız düzenliydi zaten ama gündüzleri pek uyumazdı ama son bir kaç gündür gündüzleri de çok uyur oldu 2 saate bir acıktığı için kalkıyo emiyo yarım saat uyanık kalıp hemen tekrar ellerini gözüne götürüp uyumak istiyor ve uyuyo sizce korkmalımıyım bir anda uykuları artınca panik oldum biraz