@Handebl Biz de 2 aylığız ve aynı durumdayız neredeyse 2 haftadır kendisi yapamıyor. Her şeyi denedik. Bağırsak düzenleyiciler, zeytinyağları, kimyon. Hiçbiri fayda etmedi. 3 günden sonra ıkınıyor ve ağlamaktan içi dışına çıkıyor. Bir kere inatlaşıp müdahale etmedim 5 günde yine yapmadı en son ağlaya ağlaya mavholdu. Mecbur fitil koyuyorum ben. Kulak çubuğuyla uyarmaya cesaret edemiyorum sert diye. Zeytinyağlı bir fitil var. Koyar koymaz geri çıkıyor zaten vücuduna girmiyor. Ancak öyle rahatlıyor. Biliyorum yanlış ama o haline dayanamıyor insan. Ki benimki günde 30 ml en fazla 60 ml de mama yiyor takviye olarak. Yani sadece anne sütü almıyor. Bugün 2 haftadan sonra ilk defa kendi kendine az bir şey yapabilmişti. İnşallah devamı gelir de rahatlarız.