Merhaba sevgili anneler. Sizlere bir sey sormak istiyorum. Oglum ozellikle uykuya gececegi sirada basini arkaya atiyor yay gibi oluyor kasiliyor gibi. Normalde bunu emzigi düştüğü zaman yapiyordu onu almak istiyormuş gibi. Emzigi verdigimde hemen normale dönüyor. Ama su son zamanlarda emzik agzindayken de bunu yapmaya basladi. Ya da gazının oldugunu dusunuyordum ama bilemiyorum normal mi. Şöyle bir sey de var ona dokundugumda temas ettigimde oglum burdayim dediğim de hemen kendini duzeltiyor. Boyle bir sey yasayan oldu mu daha önce. Doktora giden soran oldu mu. Yasadigim yerde cocuk noroloji yok baska bir sehre gidecegiz bunun için. Ama gidene kadar böyle bir sey yasayan var mi burdan sormak istedim.