Arkadaşlar merhaba, kızımın 0-3 ve bazı 3-6 ay kıyafetlerini elden çıkarmak istiyorum. Öyle markalı havalı şeyler değiller. Koca bir poşet birikti 10 tl + alıcı kargo ödemeli satıcam hepsini. İzmir Karşıyaka ya da bayraklıya elden de teslim edebiliriz. Çok az giyildikleri için başka bi bebeğin işini de görsün istiyorum. Benim kızım kış doğumlu o yüzden geneli uzun kollu şeyler belirtmiş olayım