Merhaba sevgili anneler,
en başından beri ekrana karşıyım, annemlerin kızıma telefon tablet vs açtığını gördüğümde çok kızardım.
fakat nasıl oldu ne ara oldu hiç bilmiyorum resmen ben alıştırdım kızımı ekrana… şuan 20 aylık ve işlerimi halledebilmek için veya yemeğini yedirirken eline hep telefon veriyorum.
kızım çok uysal çok uyumlu bir çocukken birden huyu suyu değişmeye başladı. Artık öfkeleniyor bağırıyor ve ağlayarak istediğini yaptırmaya çalışıyor.
bunun tek bir sebebi var o da ekran, bunu biliyorum…
şimdi sizlerden bu konuyla alakalı yardım istiyorum. Siz neler yapıyorsunuz, nasıl oyalıyorsunuz, yemeğini nasıl yediriyorsunuz, işinizi gücünüzü nasıl hallediyorsunuz, veya bu aylarda hangi etkinlikler aktiviteler yaptırıyorsunuz?
mümkünse en başından beri asla tv telefon açmayan bilinçli ve doğuştan kitap sevdalısı çocuklara sahip anneler eleştirmeyin. Bana daha çok çocuğu ekran bağımlısı olup sonradan bunu atlatan veya atlatmaya çalışan anneler yazarsa çok sevinirim 💕