Kubracvlk Şuan 6 aylık kız bebeğim var ve sakin bir bebek herşeyi düzenli uyku saati vs huysuz değil 2. Çocuk düşünüyoruz sizce cokmu erken:) sezeryan doğum yaptım
Deletedmom115 Kubracvlk bakmak değilde sezaryen sonrası iç dikişlerin iyileşmesi için uzun süre bir lazım 6 ayda iyileşmez sağlığınız açısından çok erken.
Janss Kubracvlk ☺️ Maşallah . Bebeğinize de , cesaretinize de 🌸 Kesinizi kontrol ettirin doktorunuz karar versin 😌
Ereninannesi Kubracvlk benim de 6aylık oğlum var ateş parçası 😂😂ne uyku düzeni var ne bişey çok şükür sağlıklı kök söktürüyor bize vallaha biz zirvede bırakmayı düşünüyoruz 😂 cesaretinize hayran kaldım ama en az 2yıl diye biliyorum sezeryan sonrası 🥰
ZeynepSare9485 Kubracvlk aynı bende sizin gibi düşünüyorum beni. Kızım da 6.ayın içine girdi bende korunmayı düşünmüyorum rabbim nasip ederse ikinciyi düşünüyorum ben normal doğum yaptım
EsraEfee Ereninannesi al bendende o kadar. Hislerime tercuman olmussun Zirvede birakma karari aldim Tek cocuk bana yeterde artar
Kubracvlk ZeynepSare9485 ben sezeryan olduğum için çok kararsızım😊 bide 1 sene bekledik biz zor oldu belki hemen yine olmıcak
NeclaDefne Kubracvlk sezaryen sonrası doktorlar 2 Sene düşünme diyorlar ama tabi bilemiyorum senin kararın.
ZeynepSare9485 Kubracvlk bende de o korku var ben de 4yillik evliyim ilk evlendiğimde hamile kalmıştım düşük yaptım ondan sonra olmadı 4 yıl sonra oldu kızım bende tekrar zor olur korkusu yaşıyorum oldum ettim diyene kadar biraz daha büyürler
Janss Kubracvlk En az 2 sene diyor doktorlar ama belki sizin bünyeniz çabuk toparlanmaya müsaittir ya da tam aksi . Siz tedbiri elden bırakmayın . Düşünceniz varsa planlı olsun 🌸 Hakkınızda hayırlısı 🌿
Kubracvlk Janss ben sezeryandan sonra 1 gün bile yatmadım :) kızım yoğun bakımda yattı mecbur ayağa kalktım ben hiç lohusalık yaşamadım ve sonra dedimki sezeryan abarttılkları kadar değilmiş😊
Janss Kubracvlk Herkeste farklı oluyor bünye meselesi . Ama dikiş ve gebelik muhakkak kontrollü olmalı diye düşünüyorum 😌
Keremozaninannesi Kubracvlk cesaretine hayran kaldım 😂 her çocuk aynı olamayabiliyor belki ikincisi seni zorlar ama sezaryenden sonra ilk 6 ay kesinlikle hamileliği önermiyorlar bence 1 yaşından sonra düşün benimki çok yaramaz ama bende düşünüyorum bi 7-8 ay sonra arkadaş gibi büyüsünler kıskançlık olayıda az oluyor
[silindi] Kızım 5 aylık 2sene uğraş sonucu oldu sezaryen doğum yaptım 2.ninödüşüncesi bile korkutuyor tek başıma büyütüyorum tek yardımcım eşim hemen çocuk düşünenlere öyle özeniyorumki bendemi sorun var diyorum