Sunshinemom Gözünde çapak ve sulanma var doktor bunu verdi.kullanan varmı nasıl sürülüyor bebeğin gözüne?
Utkucan Sunshinemom biz kullandık bebeğim bir aylıktı inanılmaz etkili 3 günde çapak olayı komple bitti baya fazlaydı ona rağmen katı gibi ama göze kullanınca sıvılaşıyor gözde alt kısmı çekin damlatır gibi sürün hemen sıvılaşır
dinle_beni_bi Gözünün içine suruyorduk sanırım. 5 yada 6 sene önce kullanmistik. Göz kapağının alt kısmını elimizle biraz etini kaldırıp sürüyorduk. Size eczacı anlatmadı mi. Yanlış birşey de söylemek istemiyorum ama hatırladığım buydu
Utkucan Sunshinemom Yanş bilmiyorum canım ama bizde baya fazlaydı çapak göz masajı falan dedik düzelmedi gittikçe arttı doktorda verdi bir hafta dedi ama 3 günde geçince bıraktık çok memnun kalmıştım hemen geçirmesi sebebiyle bence sıkıntı olmaz için rahat olsun