Ceren255 merhaba öncelikle geçmiş olsun hiç endiselenmeyin sağa sola kulak asmayın benim bebeğim kolikti ilk 2 buçuk ay sol göğsümü emmedi herkes kesin sütün kesilecek diyordu her fırsatta sağdım bi gün bas basa kalinca da emzirme sondasi aldım onunla 3 gün üst üste denedim ve çok şükür tuttu. Memede süt çok kalmamasi lazım yani 3 saatte bir emmiyorsa sağ. Bekleyince süt tuzlu gibi olur. Bizzat denedim. O yüzden emmiyor olabilir bebeğin. Emzirme sondasini öneririm ters emzirmeyi deneyebilirsin