Aselsu benim de 5 aydan sonra sütün yetmemeye başlamıştı. Meme+mama olarak devam ettim. Her saat başı deli gibi emmek için uyanıyodu ama 5 dk emip memeyle kavg ediyodu ondn sonra mamaya başladım. İyi ki de başladım. Rahat ettim. Hipp ve humana kullandım ikisinden de memnundum. Onu içince 2 saat uyumaya başladı. 15 gğn önce de ek gıdaya başladık. Biraz biraz elma, armut, muz, kabak, havuç, yoğurt veriyorum ama doyumluk değil yarım öğün gibi oluyo kakasını da düzeltti ek gıda iyi oldu elma yiyince kaka yapıyo mesela. Sizi anlıyorum insan yetersiz gibi geliyo ama her çocuk her anne aynı değil bunu unutmayın. Biz en iyisi için uğraşıyoruz bunu bilelim yeter. 🌸