kubusss Bizim de doğduğundan beri durum aynı. Serum fizyolojik bi yere kadar aciyor. Eczaneden şırınga ve izotonuk su aldik dr tavsiyesiyle. Izotonik sudan çekip şırıngaya sırayla burnuna biraz basınçlı bi sekilde sıkıyoruz diğer burnundan varsa balgam vs cikiyir. Ki ya da temiz bi yerden deniz suyu alın sırayla 2 burnuna 2 3 cc kadar damlanın ben 1 haftadır onu yapıyorum n3 varsa sokup atiyor