Ebruseyda Dördüncü aydayiz hala Gazi çıkarmasına rağmen zorlaniyor yediklerime de dikkat ediyorum aslında ama kimyon çayına başladım kendim içiyorum bebeğe de versem sıkıntı olur mu
Elifinannesiii-11 Ebruseyda ben daha küçükken vermeye başlamıştım. sabah akşam bi çay kaşıgı verebilirsiniz bence. Ben de akşamları yatmadan içiyordum
Nadiss Evet canım ben içirdim 2 aylıkken falan üç çay kaşıpı falan veriyodum 4 aylıkkende yarım fincan veriyodum
Elifinannesiii-11 Ebruseyda olduğunu düşünüyorum. Gecelerimiz rahat geçti bizim,, dört aylıkken gaz sorunumuz felan da kalmamıştı. Çıkarabiliyordu kendisi