Anneler merhaba dün öksürük ve hırıltı ile doktora gittik ve boğaz enfeksiyonu olmuş dedi, nasıl hastalandı hala aklım almıyor ama olmuş işte😔 sorum şu ki kızım her emzirme sonrası kaka yapar oldu. Acaba ishal mi oldu anlayamıyorum çokta sıvı değil kakası. Bu sıklıkla yaparsa kilo verir diye korkuyorum. Sık sık emzirmeye çalışıyorum arada biraz su veriyorum. ( Önceden aldığı için günlük biraz vermem lazım hemşiremiz öyle demişti). Bu durumda ne yapmam lazım. Böyle günde altı
- defa kaka yapması normal mi ? Bazen çiş yapmıyor kaka yapıyor 🤦