Zeh2020 çok güzel yiyordu covid geçirdik çok ağır geçirdi hala iştahı düzelmedi 1 kg ya yakında verdi, sevdiği şeyleri vermeye çalışıyorum artık şunu yesin de faydalı oluşumu geçtim ama 2 lokma alıp bırakıyor 😪 düzelir diye bekliyorum ama 18 aylıkken zaten iştah ve uykuda gerileme oluyormuş tam da ona denk geldik