Bende bununla ilgili post açicaktim iyi oldu gördüğüm. Kullanan arkadaşlardan bilgi istiyorum şöyle ki 32 Aylık bir kızım birde 1 Aylık bebeğim var kızım maalesef kıskançlık yapiyor mutfakta yemek felan yaparken gozum hep onda oluyor telsiz gerekli mi sizce kamera mi yoksa sadece sesli olanlar mi tesekkur ederim simdiden