Mucizem_m61 Ben ek5 sigortam olduğu için süt parasından yararlanamiyor musum zaten eşimin üzerine yapıldı eşim sigortalı alamaz mıyım bilgisi olan var mı acaba yardımcı olsanız 🥰🥰
Mucizem_m61 ebannezm Ama babaya diyorlar doğum parasını anne alıyormuş süt parasını baba alıyormuş herkes farklı diyor