Kızlar 5 agustosta spinal sezeryan doğum yaptım sadece karnım vardı hamileliğim boyunca top yutmuş gibiydim ama çok az göbeğim kaldı ara ara korse takıyorum bu buz terapi rollon sipariş verdim şu İnstagram da meşhur olan gelsin onuda deniycem sizin yaptınız ekstra birşey oldumu doktorum 40 günden sonra iner göbeğin dedi ama çok takıntı yaptım piercingim vardı doğumda çıkarttım tekrar taktırcam dümdüz o göbeğime geri kavuşacağım inşallah