Papatyadelisiii Ben de yemek yedikten 45 dk 1 saat aralığında yaptırıyorum. Yerde yaptırıyorum, kolta tutuyorum kolumun üstüne yatırarak. Şimdi pilates topunda yaptırıcam deniycem. Pek sevmiyor kendisi ama yaptırıyorum. Sinirlenşyor zaten bir süre sonra. Ozaman alıyorum kucağıma dinlendiriyorum 5 dk sonra tekrar devam ettiriyorum. Maşallah tutuyor zaten başını. 4 aylık olucak nerdeyse.