Biranne2meyvesi Dün başladık,ama tuavlete yapmad hiç,klozetten korkuyor galiba,kalkmaya çalışıyor kalktıktan binsure sonra yapıyor,aaa diyor..klasik tuvalete götürdüm orda cesmeyle oynyarak durdu ama yapmadı.eve yaptı .bakalım ne olucak,gece altına yaptı.oyun yaparak ,sarkı söyleyerek götürdüm,by by yapicaz feln dedim bugün bakalım ne yapicak..il kacirmasini az önce yaptı..bence en zor süreç bu galiba