Rojee ben birden kestim. Bnm sorunum özellikle geceyle ilgiliydi. Bi sabah kalktım kesmeye karar verdim gözüm çok korkuyordu. Konuştum tabi öncesinde. Bnm kızım daha konuşmuyor anlıyor ama. Büyüdün artık çiço yok dedim. (çiço diyoruz) Güniçinde tabi sürekli ilk zamanlar yöneliyor direk. Biraz kapalı giyinin gördükçe aklına gelir çünkü. Gece de babası uyutmaya çalışıyor ama gene de bana yanaşıyor. Uykuya emerek geçiyordu oyüzden yatağa gelince önce Bi yöneliyor ben sarılıyorum hemen pışpış yapıyorum. Sallıyoruz falan. Artık gece kalkınca direk bana yapışmıyor. Biraz daha zamana ihtiyaç var. Kesintisiz hala yatmıyor çünkü. Ama emmekde istemiyor alıştı gibi. Ama şuan versem gene emer çünkü daha çok yeni. Mastit olmamaya dikkat edin çocuk Bi şekilde alışıyor da o ağrı çok kötü Soğuk kompres uygulayın limon sürün Masaj yapın göğsünüze. 3.gün aşırı ağrıyordu ama şuan daha iyiyim. Uzunoldu bşraz 😄