Mommyishome Burun tıkanıklığınız ve ateşiniz oldu mu? Burnum ve genzim acaip dolu. Önce bebeğim hastalandı. O toparlandı ben kötüleştim. :(
Duru33 Mommyishome valla kuzum bnmde burnum tıkandı ama ateşim olmadı sırtıma ağrı oldu şüphelendim pozitiftim
Zeytin_cekirdegi Mommyishome şu an 4.günümdeyım evet ateşim oluyo ara ara burun tıkanıklığı var öksürüyorum
snyck Mommyishome herkeste etkileri çok farkli oluyor benim ikiside olmadi ateş olmadığı halde titreme üşüme oldu sonra sırt ağrısı başladı akabinde tat koku gitti
[silindi] Aynı anda bir anda hasta olmak bence normal değil. Ateşim oldu burun tıkanıklığım olmadı ama ben kötü günleri 4,5 günde ayakta cocuklara bakarak geçirdim çok şükür geçti çocuklarda 3 günde geçirdi. 5,6 gün sonra kokum geri geldi öyle atlattım.
Mommyishome [silindi] kötü günler dediğiniz ne oldu yani? Aynı anda olmadık aslında işte. Bebeğim 1 hafta önce hastalandı. Bir de diş çıkarıyor. Ben de onunla ilgilenirken hem uykusuz kaldım hem de saçlarımı kurutamadım 2-3 kere. Öyle olunva benim hemen başım ağrıyıp doluylr solunum yolları. Ama tabi insanın da içi içini yiyor bir yandan :(
Mommyishome Duru33 ben de hiç sırt ağrısı eklem ağrısı falan yok. Burnum dolu olduğu için sinüsler ağrıyo
snyck Mommyishome olduğumda aşım yoktu ağır geçirmedim eşim sinovac olduğu halde benden kötüydü ikimizde verilen ilacı kullandik şuan ikimizde Biontec olduk
mechule Mommyishome hafif ateşim oldu parol aldım. Burnum çok fena akıyordu o yüzden tıkanıklık olmadı ama doktora danışıp sprey kullanabilirsnz başka türlü zor açılması
Mommyishome mechule benim de bazen akıyor bazen tıkanıyor ayy bilemedim ya ama korona mı oldum diye korkmak en kötüsü sanırım
Olric11 Mommyishome evet burun tıkanıkığı ateş kusma eklem ağrısı nefes darlığı ishatsızlık boğazağrısı
Olric11 Mommyishome covid geçirdim Ondan sonra ilk doz aşıda saydıklarım ve 5 gün hastanede yattım kronik astım hastasıyım ve d vitamine alerjim var.