Birmuallime Merhaba anneler 4 aylık bir oğlum var prematüre doğduğu için gelişimi sanki bir tık geride müzikli oyun halısı almak istiyorum kullandığınız tavsiye edeceğiniz bir marka var mı, bir de bu dönemler için başka oyuncak tavsiyelerine açığım 😍🤗
GiybetReis Birmuallime fisher price ın aldık. Yenidoğandan beri kullanıyoruz. 6 aylığız. Aldığım en doğru şeymiş😊 aşırı aşırı memnunum
Birprensveannesi Birmuallime Ben de oğluma yeni aldım bikaç gün oldu kullanıyoruz çok beğendim oğlum da çok sevdi ben piyanolu tercih ettim açıkçası dönenceli olan oyun halısından daha güzel ve bebeği daha aktifleştiriyor
GiybetReis Birmuallime ek olarak , E bebekten çıngıraklı yumusak top almıştık o çok ilgisini çekiyor. Şuan 6 aylıgız ufak 100lü satılan toplar yeni ilgisini çekmeye başladı. Ce-e oyuncağı almıştık bozuk çıktı ama olsaydı eminim çok ilgisini çekerdi. Fisher pricetaki oyuncaklar yetiyor şimdilik çok fazla almanıza gerek yok bence 4 ayrı oyuncak var tepesinde hepsinin dokusu farklı çıkardığı sesler farklı. Diğerlerne göre fiyatı yüksek ama değiyor 😊
Birmuallime Birprensveannesi ben de piyanolu istiyorum markası ne acaba o kadar çok çeşit var ki internetten alacağım için bilemiyorum da
Birmuallime GiybetReis nesneleri yeni yeni kavramaya başlıyor daha pek bir şey tutamıyordu hışırtılı kitap almıştım bi iki gündür onu tutmaya çalışıyor o dediğiniz yumuşak top da faydalı olacaktır ondan alayım teşekkür ederim 🤗
Birprensveannesi Birmuallime Babylondy trendyoldan yada hepsi buradadan aratsanız projeksiyonlu piyanolu oyun halısı diye çıkıyo
Minikkus- Birmuallime prego py605 oyun halısından cok memnunuz donenceli muzikli ışıklı gece tüm oda dönen yıldızlar ve ayla doluyo renk değiştiriyor oyuncaklarida fazla vikvik diş kasiyici cingirak vs var hem sesli hem uyku icin sankin melodi caliyo boyutuda büyük baya 😊
Tued Birmuallime e bebekten aldık 130 a 2 kere oynadı sonrası yok şuan 9.5 aylik hala korkar 😀😀 köşede oleee bekliyor sede dene inşallah sever