Ask_hosmus Esra73 iç kısım dimi benim hem iç hem dış yanıyo ve dikişim açılmış 2 tanesi bide bende ayağa kalkınca sanki vajina dan bişey çıkıcakmış gibi bi ağrı oluyo nefesimi kesiyo aynı doğum ağrısı gibi 🤦♀️
Merguse Esra73 benmde öyle olmştu doktora gittim furacin krem verdi sürdüm iki güne iyileşti öneririm 👍🏻
bilgemira Esra73 ya nasil sezeryan oluyorsunuz anlamiyorum ben de oldum ama dikis izim bile belli değil oyle iyi oldu ve fakulte de oldum dogumu ne dikis alindi ne dikis patladi ne yandi ne agridi sadece arada kızarır krem suruyorum baska yok
herseySeninleguzel11 Esra73 Ben doğum yapalı 3 ay olacak yakında, bende idrarimi yaparken hafiften bir sızlama hissediyorum bazen.