4 saat beklerse 120-130 içiyor 3 saatte 90 o yüzden ben hep 90 veriyorum zaten aldığı kadar vermek sakıncalıymış gereksiz midesini büyütmüş oluyoruz 90 ml içtikten sonra diliyle itince anlıyorum fazla vermeyi denemeyin refleks gereği zorla içmeye devam edecek doyduğu halde midesini genişletmekten başka bir işe yaramıyor instagramda annesütüdoktoru var mutlaka ama mutlaka takip edin .