Lulemom benim kızımın sarılığı iki ay sürdü maalesef. Yani bizimki kan uyuşmazlığına bağlı sarılık demişti doktorumuz tam hatırlamıyorum değişik bir şeydi. O yüzden uzun sürmüştü. Bu süreçte hem emzirdim hem sütümü sağıp içirdim. Yani tekrar yükselebilir henüz çok küçük bence. Hem emzirip hem sütünüzü sağıp içirmeyi deneyebilirsiniz. Yetersiz geldiği zamanlarda mama takviyesi yapıp biraz daha toparladıktan sonra mamayı bırakabilirsiniz bence.