Umay3840 vallahi cnm burada 30 derece turkiyenin 40 derecesi gibi oluyordu Allah seni inandırsın zihin bile yakıyordu
Ama simdi havalar buz gibi oldugu icin kalin giydiriyirum
Ama turkiyeye geldiğimde genelde çocuklarımi pamuklu zibinla bırakıyorum ve sik sik vücutlarını dus haricindede siliyorum ki biraz da olsa serinlesinler