Duyguaslannn bi kaç aya kızarır lütfen ama lütfen kaçıncı ayda olursa olsun en az 1 yaşına kadar o ası yerine dokunmayın lif sürmeyin ovalamayın krem sürmeyin
Çok sevdiğim bi arkadaşımın bebeği 6 aylık ve aşı yeri akmaya başlamış doktoru krem vermiş sürdü
Ve kızı nerdeyse 2 haftadır bundan dolayı hasta tüm vücudunda izler çıktı şuan üniversite hastanesinde yatıyor
Hem bebek hem aile perişan durumda 😔