Merhaba kızım 5 aylık olacak hiç emzik almamıştı. Ama son birkaç haftadır geceleri saat başı uyanıyor emiyor tekrar uyuyor. uykuya geçişte emzik vermeye çalıştım dün ilk kez tuttu. Evde yenidoğan için nuk emzik vardı. Şimdi avent alayım diyorum ama 0-6 ay mı alacağım yoksa 6-18 mi alayım ne dersiniz? Oğlum da hiç emzik almadı bu nedenle işin acemisiyim 😁 evdeki emzik yüzünü iz yaptı bu küçük geldiği için oluyor sanırmm dimi ☺️