06tubik06 Kızlar selam, 3 gün önce sezeryan doğum yaptım. Bebeğimi emzirmeye çalışıyorum ama göğüs uçlarım kan topladı resmen yanıyor ve açıyor . Bu yüzden emziremiyorım bu sorundan en kısa nasıl kurtulabilirim
bireylul 06tubik06 bol bol emzirerek ve maalesef bana iyi gelen tek şey zaman olmuştu kullanmadığım şey kalmamıştı
Seymaltun2861 06tubik06 kremler kesinlikle anlık çözüm bebek her daim emiyor . Zeytinyağı daha iyi gelmişti bana kısa sürelide olsa. Maalesef bi dönem yara olacak sonra alısacak
06tubik06 bireylul lansiloh sürdüm daha beter oldu sanki dün gece zeytinyağı sürdüm pamuk koydum çocuğu emzireyim dedim memeyi temizleyene dek aklım başımdan gitti dedim belki başka çaresi vardır
bireylul 06tubik06 eğer ev müsaitse mutlaka üstünüzü çıkartın memeleriniz açık kalsın oksijen alınca iyileşmesi hızlanıyor
fatmanergis 06tubik06 zeytinyağı sürmeyin kesinlikle bende onu yaptım iki hafta çektim 🤦🏻♀️ Sadece lansioh kremi sürün kısa sürede toparlar
06tubik06 Su1 gerçekten mi şimdide sürsem hemen fayda eder mi? Emzirmeden önce silmem gerekir ama deil mi?
06tubik06 Seymaltun2861 ayyy bi an evvel alışsın dikiş yarasına mı göğüs yarasına mı ağlayayım bilemedim
Alis23 06tubik06 ben ayva çekirdeğinde buldum çözümü hem doğal ayvanın çekirdeğine azıcık su ekledim durdukça krem gibi oldu onu surdum
Lalalala1 Alis23 birebir iyi geliyor ferahlatıyor tek çözüm bu derim. Lansinoh falan almıştım onlar hikaye bu birebir ayva çekirdeği jeli
-Gizem- 06tubik06 gümüş göğüs kapağı birsürü şey denedim olmadı bu kapak 2. Gün mucize gibi yarayı geçirdi
Ayssss1 06tubik06 kantaron çok iyi geliyor mustela göğüs ucu kremi de çok iyi benimde doğumdan soruna yara olacak gibiydi mustela kullandım temizlemeye de gerek kalmadan bebeği emzirebiliyorsunuz
Honki_Ponki 06tubik06 Canım gecmiş olsun saglıkla büyüt evladını bir çok kadının başına gelen seninde başın gelmiş çok acılı biliyorum ama bol bol emzir ve memeninhep acıkta bırak bebişim emdikten sonra bide kendi süyünü sag sür memelerine acıkta bırakki hva alsın ek takviye olarakta e vitamini çok iyi geldiydi bana EVİCAP PORT DİYE Bİ EVİYANİNİ kapsül dü içi onun oatkatıp bebegin her emzirmede sür acıkta bırak sürekli ama 3 güne iyileşir memelerin bak gür ben öle düzelmiştim gecen günde yine oldu yine aynı işlemi yaptım ama köyde idik çabık iyileşemesi benim evime gelşnce hergün acokt gezdim düzeldi çok şükür bu vitamin çok ise yarıyor görseli de atarım sana ama her emzirmede bege vermeden memeni yıka
Su1 06tubik06 evet silmeniz lazım bir tane ağız mendilini yıkayıp silin ben doğuma 1 ay kala başlamıştım sizde emzirin sonra sürün yağı açık bırakın kurusun emzireceğiniz zaman ağız mendiliyle güzelce silin inşallah iyileşir hemen
Selduru Canım kesünlikle gümüş kapakları kullan. Ben ağlayarak emzirirdim en son çare onu denedim mucize gibiydi hemen iyileştirdi sızılarımı azalttı. Lütfen kremle yağla uğraşma hemen edin gümüş kapakları
dewamkee 06tubik06 kantaron yagi canim yaralara bire bir emzir yatir sonra sür bebek uyananana kadar sonra yıka emzir
Honki_Ponki 06tubik06 canım yıkarken de kar bonatlı suyla yıka mikrobu da kırılır hem pamucukta olmaz bebişinin azı ben hep öle yapmıstım
eksiliyesilelma 06tubik06 canım lansinoh krem ve fito krem kullandım bol bol bir de aventin göğüs kalkanını takıyordum nemli tutuyordu çok işe yaradı bende
06tubik06 eksiliyesilelma Fito yara kremiydi dimi evde vardı galiba elimin altında olanları hemen deneyeceğim