lazannesi Esraea ben kullanıyorum ama anlamadım valla herkes çok memnun ama oğlum hep mız mız olduğu için hep parça parça uyuduğu için fayda edip etmediğini anlamadım
Nrhytymnl Esraea ben memnunum bizim 2. Kutumuz dişleri çıkmaya başladığından beri kullanıyorum azılara da iyi geldi yani gece bazen yatmadan önce hem ondan sürüp hemde biraz calpol iciriyorum çok ağrısı olunca iyi geliyor.