EslemEva_23 Demet_k biz doktora danışıp aldık bazı doktorlar önerirken bazıları önermiyorum doktora danışıp alın
_ADA_ Demet_k bir yaşından itibaren oğluma kullanıyorum. Şimdi kızım bir yaşına yeni girdi ona da vermeye başladım.
Ysm2019 Demet_k en iyi balık yağı diye bilirim çok araştırdım 1 yaşından beri doktorumuz başlattı kullanıyoruz
minnosum25 _ADA_ nasl veriyorsunuz direk kaşıkla filan mı bir yiyeceğine içeceğine katarak mi aceba bnde almayı düşünüyorum da
Ysm2019 minnosum25 ben kaşıkla veriyorum içimi çok güzel bir yağ tuttu furitti olanını tavsiye ederim bir kaç çeşidi var ama en rahat içimi olan bu mide bulantısı falan yapmıyor arada bende içiyorum
_ADA_ minnosum25 hiç bir ürüne karıştırmadım. Kaşıkla veriyorum. Severek içiyorlar. Hatta kızım içtikten sonra şişeyi istiyor😂
minnosum25 Ysm2019 teşekkür ederim bende aklmdaydı hep ama tereddüt etmiştim hep üç yasndayken deniliyor balık yağı doktora sorduğumda kullandırtmadı ama her haftada balık yenilmiyor neticede belki sever bunu
nalanablaa 2 yaşındayken başladık möllersi sevdiremedim ama bi türlü doktor onun yerine easyfihsoil verdi şu an onu kullanıyoruz