Hanımlar Karabük medikar hastanesinde sezaryen doğum yaptım başka şehirdeyim bebegim sarilik oldu hastanede yattık karabuke doktoruma gidemedim dikiş kontrolü için. Arıyorum yoğunluktan açmıyor telefonumu. Eriyen dikiş kullanmıştı 3 kere falan bandı değiştirip pansuman yaptim duş aldım bantla, bugun 9. Gunum artik bandı çıkarabilir miyim ? Tecrubeli anneler yardımcı olur musunuz.