Esrvl korkmayın çok basit. Youtube da videoları var. Evdeyseniz, çalışmayacaksınız, bebeği kimseye bırakmayacaksanız bence 10 numara yöntem Eds. Çünkü aynı anda anne memesinide emdiği için hem de sondadan mamayı çektiği için hem doyuyor hemde sizi emdiği için sütünüz azalmıyor. Benim kızım 4,5 aylık kullanıyorum hala ama tabi arada dışarda biberonlada veriyorum. Çünkü dışarda o sistemle emzirmek çok zor. Bence deneyin mutlaka