Merhaba kızlar, 4 ay 16 günlüğüz sütüm maalesef kesildiği için bebeğime mama veriyorum . kolik bir Bebeğim var. Sma denedik sancı yaptı aptamilde öyle.. hipp kullanıyordum 2 aydır . Son bi haftadır aşırı gaz sancısı çekiyoruz . Mama değiştirmeye karar verdik önereceğiniz bir mama var mı? Bebelac gold u denemek istiyorum kullanıp memnun kalan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim çok kararsız kaldım😔