Funda16 moralini bozma diyeceğim ama ben 2,5 aylıklen başladım başlamak zorundaydım ve ağlayarak gidiyordum işe ev kredis ödüyorduk annem bakıyordu bunu samimi söylüyorum annem benden çok daha iyi bakıyor ama insan ilk başlarda psikolojik olarak çok yıpranıyor sonra alışıyorsun ben ilk başladığımda onlarca insan çalışıyor bende yapabilirim diye kendimi avutmuştum işimide çok seviyorum memurum. İlk başlarda yıpranabilirsin ama alışıyorsun bir süre sonra. Gerçi ben halen işten çıkınca beş dakika kaybetmeden koştur koştur eve geliyorum anne yüreği her anne böyledir heralde