Kızlar ben 8 aylık doğum yaptım ve oğlum 2060 gram doğdu. Hastanede 1900e düştü. Sütüm vardı ama emzirme ve sağdığım sütü yada mamayı takviye yaparak devam ettik aylarca. Oğlumun maşallah gelişimi çok iyiydi suan 5 aylık 21 günlük normal ayı düzeltilmiş yaşı 4 ay 21 gün. Geçen n hafta boyu bir hafta önce 68di. Kilosuda 5800 gram. Doktorum profesör ama inanın güvenmiyorum hiç. Başından beri o takip ediyor oğlumu ama bana kilosunun azlığını söyleyip duruyor. 1 hafta önce kontrol de 300 gram almış aylık yetersiz gördü mamaya geri dönmeyi söyledi ama oğlum içmiyor çok uğraştım. Kaşık mam vermek istemiyorum. Bana diyor ki 7 8 kilo olmalıymış saçma sapan konusuyor. Hem erken doğan hem hareketli hem uzun boylu bebeğim var. Sizce neden az, kilo alıyor ve bu hafta kilo almamıs kendim evde tartıldım. Vermemişte ama. Diğer hafta alır mı. Emmesinde keyfinde hiç sorun yok. Bu yuzden kaşık maması vermek istemiyorum içeriği çok zararlı. Lütfen bilgilerinizi ve tecrübelerinzi paylaşın kötü hissediyorum