Ben gaz problemine iki şeyle çözüme ulaştım birincisi düzenli nurse harveys damla, ikincisi de benim içtiğim bir çay; rezene, anason, muskat, kimyon ve kişniş i bi aktarda çektirdim ve günde en az bir kere çay yapıp demledim içtim hala çayı kullanıyorum benim oğlum da 4 aylık çok şükür gaz damlasını bırakacak kadar ilerledik belki faydası olur