Ilosum91 crazymommy 🤗evet bende güzel bebeğim sever diye aldım ama bebeklerin sağı solu belli olmuyor 🤪
crazymommy Ilosum91 Aynen öyle 😅😅😅 Biz almamıştık bile bundan pusette yattı beşikte yattı. 🤤 Eşimde belki sevmez yatmaz bahanesinin arkasına sıgın dı almadı 😳
Ilosum91 crazymommy ya evet aslında bunu satıp bende başka bişey denemek istiyorum çünkü kucağa alıştı çok yoruyor tüm gün inşallah satarım bakalım 😌